7/09/2011

Sem 5 cabaran buat aku

Assalamualaikum..

Untuk pengetahuan korang , aku sekarang dah masuk semester 5 tahun 3. Agak teruja sikit , coz digelar SENIOR . Kali ni subjek kaw - kaw punya ..
6 subjek :

  1. Pengajian Islam 
  2. Gerontology
  3. Psychiatric Nursing
  4. Problem of  ENT
  5. Dermatology Nursing
  6. Altered Nervous System
Hari pertama masuk kelas , terus start belajar . Kali ni aku betul - betul rasa excited belajar coz dah lama aku tunggu subjek Psychiatric yang lebih dikenali ganguan mental@  GILA la. Tapi minggu ni aku belajar mengenai Kulit ( Dermatology ) dan Orang- orang tua ( Gerontology ) , maybe minggu depan start kelas Psychiatric.    haha tak sabar sangat ni. Kali ni praktikal mesti enjoy punya lah , nak tahu kenapa ?? coz  pergi  praktikal di Hospital BAHAGIA . 

ni lah Audi tempat aku study


keadaan kitaowg time lec tak dak.

Setiap sem kami akan lantik president and naib president . Hehe memang hot laa..  Dorang  ni jenis  panas baran.  so memang sesuai untuk mentakbir group 6 yang banyak ragam ni..

our president and naib president for this sem

So,tinggal setahun lagi aku akan habis belajar , Dari sekarang , aku dah  kena start study semula dari sem1 hingga sekarang coz lepas sem 6 aku akan ambil exam terbesar . Harap - harap boleh buat .

cHaiyOOkk !!!


~ SEKIAN`~  

4 comments:

Unknown said...

good luck tau...

farah wahida said...

thnks ainaa

Nora Karim said...

wow.. menarik2... good luck! :)

farah wahida said...

he3..thanks nora karim