7/07/2011

owhh cuti...

Assalamualaikum..

hai korang ?? hehe ...
lama tol aku tak update blog..
hehe.. semenjak  cuti sem yang lalu terus mood down nak tulis blog.
tapi hari ni tertiba jer perasaan ni macam macam macam...
semangat  sangat.  Kebetulan hari ni aku cuti.. hehe..
Penang jer cuti tau .. Negeri lain tak cuti .

Korang thu hari ni cuti apa??
Hurrm ..  hari ni cuti '' PENANG HERTAGE DAY " ...
so ari ni  aku habiskan masa dirumah jer.. tak gi mana pon..
boring tu tak payah cakap memang boring sangat-sangat ni..
Nak kluar lesen keta tak der..hehe macam aku pandai bawa kereta.   Motor???
hurmm... aku boleh bawa , tapi nak cari  tang mana motor..
so keputusan duduk di rumah je lah.. mengadap lappy .. okey la tu kan..


p/s : cerita di atas ni sekadar nak kongsi ngan korang..

No comments: