5/14/2011

S.A.C.C

Assalamualaikum...

sebelum ni , dalam entry aku,  aku pernah cerita tentang koir  kan.. dan sekarang aku nak cerita persembahan kitaowg kat sana. Alhamdulliah semuanya berjalan lancar..
Kami bertolak dari putra villa dalam pukul 10 mlm dan sampai di RR Sungai Buloh dalam pukul 5 pagi.. Sampai kat RR terus kitaowg bersiap, sembahyang subuh n breakfast...Rasa penat tetap ada yelah kan tidur atas bas mana mau lena..

sebelom bas gerak

destinasi yang dituju
                                        


 
   sampai di S.A.C.C terus masuk dalam dewan.. wah memang ramai giler kat sini.. semua staff dalam hospital ada sister , staff nurse , student nurse dari kolej mahsa-insaniah , student kist , student dari UM ,..macam- macam lagilah kalau nak list dalam ni  tak larat deh...  rasa gementar tetap ada...sejuk tangan ni .. nak nyanyi kejap gi dengan berpuluh-puluh ribu orang dalam dewan ni... yelah kan sebelum ni just perform depan student lain dan depan Dato Zainuddin jer..Itu pon tengok muka Dato kecut dah..hehe macam nak makan orang jer...(hehe maaf Dato ) tapi takpe atas sokongan kawan-kawan n lecturer n especially mak aku...aku akan buat yang terbaik..yes i can do it..

dan sekarang alhamdulliah semua berjalan lancar...Lecturer kami memberi comment yang positif ...sedap katanya.. Adeh...rasa bangga jap..dan tak lupa jgak kepada Cikgu Daud yang banyak bersabar mengajar kami , dan tahan perangai kitaowg ni.. yelah 37 orang jenuh dia nak kawal..kadang-kadang kitaowg  terkeluar jgak perangai kanak-  kanak ribena ni..kecian Cikgu Daud .

hurrmm...apa yang aku dapat kat sana kenangan manis yang takkan aku lupa . dan aku harap group koir ni boleh pergi jauh.. mana lah tahu Royal London ker...macam member aku cakap.

with leha
                                    
hehe
                                        

lecturer n cikgu daud pon ader
                                        
(^ __^ )
                                  



 ~ Sekian ~    

No comments: