5/14/2011

Hari yang paling bahagia..

Assalamualaikum..

hepy giler aku hari ni...nak tau sebab apa ?? sebab tak perlu pergi praktikal.. 
Hehe.. best yer hari ni...tak perlu buat observation , dressing , sponging , tulis reflective diary , semua benda tu aku tak perlu buat hari ni..

Begini cerita nyer...
Pagi tadi aku bangun dalam pukul 5.35 .. memang susah betul aku nak bangun ..lagi-lagi hari ni hari sabtu kan..orang lain cuti aku plak praktikal.. Dengan mata yang mengantuk , aku bangun jgak.. Dah siap- siap semua ni, baju dah pakai, breakfast pon dah (sekadar minum air ), terus pergi tunggu bas kat gate house.

Tunggu punya tunggu ..bas tak datang2 lagi. Jam menunjukkan pukul 6.40. sepatutnya kami start praktikal dalam pukul 7.00 ..Dalam hati ni berdoa sangat2 harap2 bas tak mai . Kemudian kita owg telefon Mdm. Cerita laa kat dia.. ...Yang best nyer Mdm kata hari ini kita tak payah pergi praktikal...Yahoooooooo best giler...

Apa lagi balik sambung tidur balik laa..hehe macam tu la cerita nyer..

P/s : kalau dah malas macam ni lah jadi nyer..

3 comments:

Anonymous said...

kompom kena ganti la nanti~~~

Anonymous said...

kompom kena ganti la nanti~~

farah wahida said...

tak ganti kot...he3..