3/29/2011

new experiences

Hai semua !! 

Sejak2 ada blog ni, Inilah hobi aku .. memuntahkan segala idea dalam blog.. kalau boleh segala benda yang terjadi kat aku , aku nak cerita dalam ni... Maksud aku nak kongsi cerita ngan korang arr.. tapi  bukan semua benda aku akan cerita , yang secret - secret tu aku akan simpan jauh nun di sudut hati...( cewahhh )..

Berbalik tajuk di atas, actually aku nak cerita tentang pengalaman baru sejak aku belajar kt AUCMS ni. 
Banyak pengalaman yang aku kutip kat sini ( iyeke! banyak  )  Banyak sebenarnya..

Terutama dalam tarian . Tarian melayu plak tu bukan suffle ok....hehe... Macam tak leh caya jer kan , emak dengan ayahku pon tak caya . Kalau diikutkan tak der pulak keturunan belah mak ngan ayah yang sangkut menyangkut dalam tarian ni , eish2 musyhkil. Setakat yang aku belajar sekarang ni ialah tarian zapin , tarian inang, tarian 1 Malaysia... best ooo..Memang enjoy..

Mula- mula aku masuk tarian ni sebenarnya nak seronok2 jer happy - happy gitu... nak hilangkan stress . asyik siang malam belajar jer.. penat gak otak aku ni.. Last2... menari kena perform depan orang ramai.. 
(padan muka aku ) .. takper- takper aku join jugak arr.. penat- penat belajar takkan nak simpan je kan..

Time nak perform ketaq lutut beb...dari hujung rambut hingga hujung kaki ,  nasib baik tak P.U  hehe..
Buat kerja semua jadi tak kena...tapi nasib baik ada sokongan dari kawan - kawan aku , akhirnya show aku 
 berjaya ( cewahh )

Sekarang nikan dah banyak dah event aku join...tak ketaq lutut dah cuma berdebar jer..Korang2 aku nak tunjuk sikit gambar aku ni... tengok erk.. 
p/s : buka mata bagi luas- luas ok !!! hahaha...

ambil semangat sorang cikit..

ni geng menari timang burung..
                                                           

step !! cayalah..

tengok arr ketaq lutut punya pasal benda kt atas kepala aku nak jatuh dah...
                                       
 
cun tak aku time ni
    
  Ni pulak event yang kedua 
     
before show
praktis sebelum show..
       k arr setakat ni jer aku nak cerita..
       k chow dulu...
       sekian..wasalam..                                                                                   

No comments: