3/27/2011

Friends

                                                  
                         Hari ni cik farah  nak cerita ckit tentang kawan.. semua orang ada kawan kan.. secara jujurnya i need my friend in my life... korang2 semua amat penting dalam hidup aku ( cewahhhh)...
honestly, aku pernah terbawa - bawa dalam mimpi sebab rindu kan korang arr...~ngee...Bagi aku kawan lebih penting daripada misi mengejar orang-orang kaya yang poketnya sentiasa berisi dan dari mengejar lelaki-lelaki hensem di luar sana...  hahahaha...

                          Eish tak boleh jadi ni aku betul-betul rindu kat korang lar... kawan masa muda - muda dulu, time sekolah rendah  dan sekolah menengah..sayang korang semua... dan  sekarang bertambah lagi kawan aku sebab aku sambung belajar lagi..

                           Banyak pengalaman kot yang kita boleh dapat dari kawan..buat kerja giler sama - sama.. gelak dekah sama - sama hahaha , kongsi masalah sama - sama..nangis sama - sama hehe...  I'm sure banyak lagi memory yang boleh kita kumpul banyak2,,


one heart to be a star
                                                    
geng G-10-B

masa darjah tiga he3..

group 6 is a big group.

with diya and intan
geng chibimakochan!!!
                                            
                                     p/s:    Kawan tu bukan macam main FUTSAL

Mula-mula kejar.. dah dapat sepak..



Kawan tu bukan macam main SKATE
Mula-mula gosok.. lepas tu pijak..



Kawan tu bukan macam main RAGBI
Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..



Kawan tu bukan macam PAMPERS
dah pakai.. buang..



Kawan tu bukan macam BARANG KEMAS
Waktu baru beli, pakai.. dah sengkek gadai..



Kawan tu bukan macam PELANGI
Hari cerah takde.. hujan gerimis baru muncul..



Kawan tu bukan macam KERETA
Rosak sikit jer, jual.. ambik kereta baru..



Kawan tu bukan macam CHIPSMORE
Sekejap ade.. sekejap takde..



Kawan tu bukan macam BANK
Bila dah takde duit.. pegi kat sana ambik..


* hargailah kawan anda semua..    

                                                   

                              k arr chow dulu...

2 comments:

Diya Lolipop said...

sye kawan awk yg mcm maner yer cik farah hahahah

farah wahida said...

awk kwn baik saya,sehati sejiwa sehidup laaa...