7/16/2011

Pengajian Islam - subjek best.

Assalamualaikum..





Aku nak cerita cikit tentang  Pengajian Islam . Hari ni merupakan kelas pertama. Untuk subjek ni di ajar oleh Ustaz Hassan.. orang yang sama mengajar dalam subjek Pengajian Malaysia ( Sejarah ) .  Sumpah ! aku memang tak boleh terima sejarah.. Memang boring betul.. Mata aku tak boleh tahan . Lepas sejam jer , prlahan - lahan Setan berjaya menguasai mata aku.. ciss !!~

Tapi untuk kali ni subjek Pengajian Islam , aku betul - betul semangat.. ChaiyOOk !!   InyaAllah kelas ustaz kali ni aku tak tidor, Lagi2 bab kahwin ..wah , excited giler !.. Sebelum ni form 5 dah belajar kan so refresh balik jelah..Tadi dalam kelas, Ustaz aku kata '' bab kahwin maybe dalam bulan puasa, so tahan la ea '' hahaha.. satu kelas gelak. Apalah ustaz ni, macam tahu-tahu jer tunggu bab ni.

Cerita pasal kahwin ni..aku dapat tahu 2 orang cousin paling akrab  akan kahwin tak lama lagi..
Huh sedih tol apasal la korang kahwin cepat sangat. Yang tak best yer , aku rasa tak boleh pergi . Time tu, tgh  posting. Hurmm.. tak dapet den nak pegi. tak rase ler nasi minyak ekau.

~SEKIAN~

6 comments:

Anonymous said...

gatai hg noh farah...nak bljr bab kawin2 nie...

farah wahida said...

gatai mulut jar..

farah wahida said...
This comment has been removed by the author.
farah wahida said...
This comment has been removed by the author.
Kejayaan said...

salam singgah.Bab kahwin memang paling best:P

farah wahida said...

hidupbaru; betul tu..