6/25/2011

ice blended memang SEDAP

Assalamualaikum  ^__^

korang shat?? dah makan lom??

Hari ini aku kurang sihat sikit  nak tahu kenapa coz tiap-tiap hari beli ice blended . Sekarang ni aku dah jadi penggemar ice blended n0. 1 di Malaysia. cewaahhh. Mentang-mentanglah gerai ice blended depan rumah , tak kiralah petang ker malam ker conform beli. Lagipon harga ice blended tu murahlaa  RM 2.00 jer.. kalau special RM 2.50 .

Kadang-kadang  aku tengok gerai ice blended tu memang laris .. buktinya semalam aku nak beli ice blended habis. .Kempunan aku. Tak heranlaa kalau ice blended tu cepat habis lagipun yang jual tu abg encem.. so ramai yang belikan and maybe satu-satunya gerai ice blended yang jual kat sini.. so takde saingan laa..

Ice blended tu ada macam-macam perisa. Ada perisa tiramisu , mocha , cappuniccino , milo , vanila , strawberry , orange , mint @ pudina , coco. Ermm banyak pilihan kan. Aku lebih suka kalau perisa ice blended tu campur. Maksud aku vanila + coco dan strawberry + vanila. Ermm sedapkan . Macam aiskrim kan..


nyum-nyum sedapnya

sedapnyakan..
dah jgan tengok lama-lama gmbar ni kang meleleh air liur depan lappy.
p/s:  haha lepas baca entry ni , conform-conform korang cari ice blended..

 ~ SEKIAN~

7 comments:

iPai said...

wah2 .. ada dua benda sedap di situ ..

1. sedap ice blended dan
2. sedap mata memandang .. heheh

farah wahida said...

ipai: hahaha.lawak2..
pndai2 jer...

iPai said...

hahah .. owh dia balas dendam kat komen kite ek ... heheh

takde laa .. gurau2 k ..

Anonymous said...

waa...rndunya kt ice blended 2...tp rndu lg kt abg jual ice 2...tlg kim slm sat kt abg yg jual 2 blh x..?? wakakakaka....

farah wahida said...

amboi gatal, ok esok klau jmpa aku kirim salam kt dia nahh...

Anonymous said...

wahhhh ape pon ice blended mmg sdap tapi benjo dsebbkan kalah mane yekk???(abg ice blended potong rmbut dahh tapi ade org 2 kte adek bradik die huhuhu)

farah wahida said...

haha..aku nak belanja ari tuu .ko kata kenyang.. so takde benjo ok..