6/20/2011

Alahai praktikal lagi..

 Assalamualaikum...

aaaisehhhh.....praktikal lgi lorr... ingatkan habis exam terus  blh  rest..  tup tup praktikal..
aduh malas malas malas malas.. walaupon kali ni praktikal hanya seminggu tapi  hati ni hurmm....
apa-apa jelah .
kalau TAK PERGI  kang kena tarik result exam..
Esok tepat pukul 6.00 pagi dah kena terpacak kat guard house.. kalau lambat kena TINGGAL  laaa..
                          *************************************
                                
                                  



Okey , cerita pasal exam minggu yang lalu , soalan- soalan nyer   memang kaw-kaw giler .
Especially, soalan ophthalmOlogy . bab mata ni yang aku lemah ni.. satu apa pon aku tak faham.
Hehe.. macam na nak faham kan Mdm ajaq kat depan aku tidor kat belakang tapi itu bukan selalu
kadang-kadang  jer... Overall , aku boleh buat sebenarnya atas dorongan ibu bapa ngan kawan- kawan
seperjuangan.huhu

pasai OSCE plak .. korang tau tak OSCE tu apa?? meh nak cerita .
OSCE = objektif struktur clinical examination .  osce ni ujian kemahiran . setiap prosedur yang kita belajar akan diuji dalam masa 5 minit.. tak kisahlah prosedur eye swabbing ker, injection ker , semuanya diuji dalam masa 5 MINIT.. ( kalau nak tahu tentang ocse lagi p cari kat En. GoOgle)
 eish ni yang parah ni .. mna sempat cek oii..

alamak aii, dah lewat dah ni..esok nak kena bangun awAI..
k Aarr... Daaa,,,

~ SEKIAN~

4 comments:

iPai said...

kalau aku amik paper ni mesti tak pass .. gila ah kalau cik farah leh jawab .. mantop gile ..

farah wahida said...

ala mmg arr blh jawab tp tak thu la btul ke tidak..

Diya Lolipop said...

osce cam ape lg..aku buat huhuhuh....aku sbgi student nurse dan sjujur yer bru first time aku tau aper i2 OSCE hahahahahaah

farah wahida said...

haha..tau tak per..mcm Mdm k cakap
yang lalu biarkan berlalu , apa yang penting sekarang ni kita teruskan tingkatkan plajaran . mudah-mudahan kita tak ulang perkara yg sama..pasal osce tu no komen larr..